Tendenza di sviluppu è prospettiva di l'industria di l'imballaggi alimentari in plastica

I materiali di imballaggio di l'alimentariu sò generalmente divisi in plastic.metal.paper.etc, a plastica hè u materiale di imballaggio più cumunimenti utilizatu.accounting for 50% of all packaging materials.the vasta majority.circa 60% sò in imballaggi plastichi flessibili.and u numeru hè sempre. rising.Although i paesi sviluppati anu riduciutu u so usu di imballaggi plastichi in l'ultimi anni.Plastic resta i materiali di imballaggi alimentari dominanti in i paesi in via di sviluppu.
A dominanza di plastica in l'imballaggi hè prubabile di cuntinuà per avà è per un bellu pezzu. è l'ultimu rapportu ecunomicu cunfirma ancu più sta tendenza. 5% è ghjunghje à una parte di u mercatu globale di $ 5,4 miliardi da 2017. u rapportu hà dettu.In addition.plastic imballaggio flexible presenta ancu una forte tendenza di crescita. A dumanda glubale hè prevista per cresce à un ritmu annu mediu di 3,4% è a so parte di u mercatu hè. hè previstu di ghjunghje à $ 248 miliardi in 2020.
Attualmente. 70% di a dumanda glubale di imballaggi plastichi flessibili vene da l'industria alimentaria. In l'ultimi anni. L'imballaggio plasticu innovativu hà proliferatu è inundatu u mercatu. Questa tendenza ùn hà micca cambiatu per 2016. Quì avemu evidenziatu uni pochi di prudutti di imballaggi plastichi favuriti. da parechje imprese.
L'alimentu di imballaggio in plastica pò
Hà e stesse proprietà di i latti di imballaggio metallicu, In 2015. alcuni imballaggi fabricanu pruduttori di prudutti in conserve mirati è prumove un cambiamentu rivoluzionariu in u campu di i prudutti in conserve. Sustituiscia i lattini di metalli cù imballaggi in plastica. Cù l'avventu di plastica PET. Un materiale di poliester termoplasticu. cù prestazioni superiori. è u prugressu di a tecnulugia di stampa di colpu .it hè avà fattibile à utilizà l'imballu di plastica per rimpiazzà i latte di imballaggio metallicu. bisogni di sterilizazione di l'alimentu è antricorrosion.but now.plastic packaging manufacturers sò stati capaci di furnisce l'imballaggi di plastica cù u listessu rendimentu cum'è cans.

ghfdsrtrte (2)
ghfdsrtrte (1)

Tempu di Postu: Dec-03-2021