Imballaggio di bottiglia di disinfettante per e mani nantu à "disinfezione" "sterilizazione" "antibatterica" ​​"bacteriostasi" chì hè u significatu?

Imballaggio di disinfettante per e manietichetta sterilizazione, disinfezione, anti-bacterial, antibacterial è altre parolle, pò esse divisu à pocu pressu in "pò tumbà battìri" è "ùn pò tumbà battìri, ma pò impedisce a ripruduzzione di batteri è ripruduzzione" dui categurie."pò tumbà i batteri" hè sterilizazione, disinfezione, "ùn pò micca tumbà i batteri, ma pò prevene a ripruduzzione è a ripruduzzione di i batteri" hè antibacterial è bacteriostasis.

In cunfurmità cù e specificazioni tecniche per a disinfezione promulgate in u 2003:

1. Disinfettate

Per tumbà o caccià i microorganismi patogeni da i media per ch'elli ponu esse trattati innocu.U requisitu di disinfezione hè chì u logaritmu di disinfezione ≥5 (uguale à a tarifa di sterilizazione più grande di 99,999%) per valutà a qualificazione di disinfezione

2. Sterilizazione

U prucessu di tumbà o caccià tutti i microorganismi da i media.U requisitu di sterilizazione hè chì a tarifa di sterilizazione deve esse ≥99.9999%.

disinfettante per e mani 3

 

3. Antibacterial

U prucessu di tumbà o inibisce a crescita, a ripruduzzione è l'attività di bacteria per metudi chimichi o fisichi.U requisitu di l'antibacterial hè chì a tarifa bactericida ≥90% pò evaluà l'effettu antibacterial, è a rata bactericida ≥99% pò esse ghjudicata cum'è un effettu antibacterial più forte.

4.Bacteriostasi

U prucessu di inibisce o impedisce a crescita, a ripruduzzione è l'attività di i batteri per via chimica o fisica.A rata bacteriostatica ≥50% ~ 90%, è a rata bacteriostatica ≥90%, anu un forte bacteriostaticu微信图片_20211128192743


Tempu di Postu: Mar-01-2022