Lattine di metallu .Lattine di plastica .Come sceglie l'imballu di l'alimentariu

In l'ultimi anni l'usu di l'imballaggio metallicu in tutti i tipi di imballaggi alimentari. U fenomenu di crescita lenta. L'aumentu di a cuscenza di a salute trà i cunsumatori hà avutu un impattu negativu nantu à l'imballaggi metallici di i prudutti alimentari. per esse menu nutritive cà l'imballaggio alternativu. L'imballazione plastica dura hè prevista per vede una crescita più forte in l'alimentu in conserve cumparatu cù l'imballaggio metallicu in l'anni di previsione.
I lattini di plastica sò stati lanciati sottu à u tali background.I latti di plastica sò fatti di PET.Chì hè più liggeru cà i lattini tradiziunali è hè cunvenutu per u trasportu à longa distanza. L'imballu esternu hè trasparente. Per mezu di a cumminazione efficace di etichette trasparenti. assai dinamica è bella.
L'imballaggio di plastica hà qualchì vantaghju potenziale annantu à l'imballaggio di metalli. U novu imballaggio di plastica dura pò esse doppia rotolata è hà una tapa metallica chì hè faciule d'apertura o di strappare. dented dopu à collision.These vantaghji facenu cunvene è portable cunsumu goods.convenient è faciule da portà hè ancu a tendenza di sviluppu di u mercatu mundiale di imballaggi alimentari. espansione a so basa di cunsumatori. chì hè u cliente principale per u novu imballaggio.
U vantaghju di una buttiglia di plastica
1.Light pesu a densità di materiali usatu pi fari latti plastica hè più chjucu.Compared cù a massa di cuntenituri cù u listessu volume.plastic can sò megliu cà lattine di metallu è buttigli di vetru.
2.Low cost.Food latti di plastica custanu menu materiali è sò più faciuli à produce.so chì u prezzu tutali hè più prezzu.
3.Protezzione affidabile di i prudutti. U tank hè fattu di una varietà di materiali cumposti, cù una bona stabilità chimica è una barriera. A cumminazione di u fondu è u corpu.
4.Good forza meccanica.Ancu i pruprietà miccanica di i latti di plastica sò ligeramente più bassu di i latti di metallu.buttiglie di vetru.ma l'imballu di i prudutti generale hè abbastanza.

HFGD (1)
HFGD (2)

Tempu di Postu: Dec-03-2021