Flacone spray in PETG

Alta qualitàFlacon spray tondo PETG+ Pompa spray PP, e caratteristiche di l'efficacità per l'imballazione di l'acqua di i cosmetichi è altri prudutti di cura di a pelle, viaghji convenienti è pratichi.Stu pruduttu hè fattu di materiale PETG d'alta qualità, senza odore, senza plastificante è altre sustanzi dannusu, pò esse usatu in modu sicuru.Metudu d'usu, u primu usu di l'acqua pulita è pruvate spray, in usu di u toner, appughjà u nozzle pò spray spray dilicatu.L'effettu di diverse spruzzi d'acqua di maquillaje hè leggermente sfarente, per piacè riferite à l'avvisu per i dettagli.

微信图片_20211130143642

 Punti da nutà

1.Stu pruduttu pò esse usatu solu per l'acqua tonificante più ligera.Ùn aduprate micca acqua tonificante (acqua di fiori) chì hè troppu viscosa o cuntene ingredienti granulari.Cum'è un risultatu di differente marche di ingredienti toner, viscosità, particeddi ùn sò micca listessi, pò purtari a diffarenza effettu spray, parte di toner pò solu spray line dritta, o ancu tappa u nozzle.Per piacè vede per voi stessu s'ellu hè dispunibule.Per esempiu, u toner refrescante è moisturizing pò aduprà stu pruduttu, u toner high moisturizing ùn pò esse usatu.

2.this prodottu tolleranza temperature IS-20-60 °C, pruibisce l 'usu di lavà acqua bollita.

3. Ùn vestite micca per manghjà o beie.Ùn caricate micca in oliu, in più di liquidu, olii essenziali, perfume, acidi forti è altu cuntenutu di alcolu di u liquidu, per evità a deteriorazione di u materiale.

4.Please prestate una attenzione particulari à u cuntenutu chì pò causà deteriorazione o tintura di cuntainer si lascia per un bellu pezzu.

5.Use u cuntinuu u più prestu pussibule, ùn lasciate micca per più di a mità di un annu

I prudutti 6.PETG pusatu per un bellu pezzu faciule in cuntattu cù a cendra, a pulizia pò esse usata per disinfettà l'acqua o l'alcolu, ricordate micca di utilizà a pulizia di l'acqua calda.

 

微信图片_20211222224535

微信图片_20211222224501


Tempu di Postu: Mar-10-2022