i buttigli di cusmetichi di plastica anu una opportunità ancu più grande

In u mercatu di buttigli di cusmetichi tradiziunali. buttigli di cusmetichi di vetru in u mercatu è u rolu di a luce in u containeru.cannu riflette l'appellu di u temperamentu high-end di cosmetics.but u mercatu hè cambiatu è e-commerce hè sviluppatu fast.Cosmetics shopping online. mercatu hè statu booming in l 'ùrtimi years.it hà furmatu un impattu nant'à u mercatu di cusmetichi tradiziunali. è più cusmetichi sò affissati davanti à i cunsumatori attraversu ritratti reta piuttostu cà counters.This face dinù u mercatu imballaggio buttiglia cusmetichi accuminciau a canciari silenziu.
I buttigli di cusmetichi di plastica sò più adattati per u mercatu di bottiglie di cosmetici in linea. Perchè i cosmetichi in linea anu bisognu di implicà un ambiente logisticu più cumplessu cà i cosmetici di vendita. I buttigli di cosmetichi di vendita sò generalmente spediti in quantità. consegnati à i cunsumatori in picculi quantità. Per quessa, i buttigli di cusmetichi di plastica sò più adattati. À u listessu tempu. I costi di imballaggio di bottiglie di plastica di plastica paragunati cù i buttigli di cosmetichi di vetru à u costu assai ridottu. per cuntene l'imballu di buttiglia cusmeticu di u lussu high-end wind.which salva risorse suciale è guidà l'imballu currettu di buttiglia cusmetica di high-end luxury wind.which salva risorse suciale è guidà u cuncettu currettu di imballaggio di buttiglia cusmetichi.
A situazione attuale. As un risultatu di buttiglia cusmetica plastica hè ligera è cheap.easy per furmà a scala production.can fà diverse specificazioni size.transparent.opaque.and vari tipi di culore di i buttigli è u rendiment di stampa hè assai bonu.cannu aduprà metudi cum'è transfer.ink.printing u manual.logo.barcode stamping direttamente nantu à a superficia di u container.Therefore.prodotti di plastica anu occupatu più di 80% di u mercatu di imballaggi cosmetichi. diventa u principale containeru di imballaggi cosmetichi. buttiglia di vetru commonly.but .as un risultatu di a razza di cuntainer di vetru hè sole.even s'è hannu megghiu disignu idea.as un risultatu di tecnulugia è materiali limitation.also spessu ùn pò esse vera.
Per manufactures.specially plastic bottle manufacturer.plastic buttigli cusmetichi s'appoghjanu nantu à u mercatu di shopping online per cuntinuà à flussu hè una bona opportunità.

gdfs (1)
gdfs (2)

Tempu di Postu: Dec-03-2021