Sanitizer hè a nostra arma, livellu di disinfettante da a nostra bona guardia!

L'epidemie hè l'ordine, a prevenzione è u cuntrollu hè a rispunsabilità, in questa guerra senza fumu, ci sò un gruppu di e persone più belle, ùn sò micca persunale medico, ma per mezu di l'azzione più simplice è valente, per assicurà a sicurità di i medichi. trattamentu è ambiente di travagliu.

Cum'è a prima linea di tuttu l'uspidale, l'implementazione di a pulizia è a disinfezione ambientale hè particularmente impurtante.Per fà megliu u travagliu di pulizia è di disinfezione in pratica, l'uspidale hà assignatu u persunale per realizà u travagliu di disinfezione in a divisione di u dipartimentu di infezzione.

Ogni volta avianu a purtari 30 kg di disinfettante nantu à e so spalle per spruverà tuttu u bastimentu di u dipartimentu di e malatie infettive è e 120 ambulanze chì trasportanu i pazienti.Anu purtatu vestiti protettivi stretti, maschere protettive è occhiali, è sudavanu abbondantemente per a meza ghjurnata, andavanu avanti è torna decine di volte à ghjornu, ma ùn avianu micca lagnanza.

Oghje presenteraghju a nostra disinfettazione.bottiglia spray à voi.

21

13

bottiglia spray cuntinuu.nebbia fine.spruzzo cuntinuu.di bona qualità .materiali ambientali.


Tempu di post: 13-ghjugnu-2022