A simplicità hè a bellezza, una piccula buttiglia spray, ma ancu un bonu effettu!

Ch'ella sia per l'acqua di i fiori per sguassà grassu o disinfezione di l'epidemie, hè necessariu installà un pò esse usatu per spruverà u cuntinuu?Ma a maiò parte di sti prudutti ùn sò micca pensati per durà, per esempiu: evite a luce?U spray hè abbastanza delicatu?A manu grande o a manu chjuca si senti còmode di tene?... A doccia hà da scappà.….Per evità l'entanglement.

U focu di a buttiglia spray hè nantu à a bocca, u più fine u spray, u megliu l'effettu.Questu hè ghjustu ghjustu.Ùn spruzza micca forza bruta, solu una nebbia gentile.È hè una bocca fine d'alta pressione, a pruduzzioni d'acqua uniforme, l'area di spray hè ancu grande.Corpu di buttiglia opaca, evite a luce mentre pò esse un almacenamentu più durable.

26

Selezziunate materiale PP di qualità alta qualità, prutezzione di l'ambiente, faciule da degradate, micca tossicu, hè utilizatu per materiali di qualità alimentaria, sicuru è assicuratu.Quandu pressu a bocca, una nebbia d'alta efficienza, un gran numaru di nebbia, manu in linea cù u disignu ergonomicu, ancu s'è a prissioni cuntinuu ùn avarà micca una sensazione dolorosa.A vàlvula di pressione di l'ugello è u disignu di viti di a bocca di a buttiglia ponu turnà à l'altru à vuluntà, è hè ancu stagna.

Disposà i capelli cum'è l'acqua di i capelli, lavate a faccia cum'è acqua di maquillaje, pulite a sanità cum'è acqua pulita ... ... ci sò veramente troppu mumenti in a vita chì ponu aduprà, pudemu fà un bonu travagliu di ogni pruduttu, solu per dà una sperienza più còmode.

微信图片_20220808092750


Tempu di Postu: Aug-08-2022