A serratura a prova di umidità per l'ingredienti di a cucina hè solu un contenitore di almacenamiento multifunzionale.

Amu a vita, ci sò sempre snacks infiniti o ingredienti alimentari, in particulare certi prudutti secchi, noci, grani, tagliatelle, etc., necessitanu un almacenamentu à prova di umidità per assicurà chì a cucina in bonu ordine, u almacenamentu hè diventatu una priorità in a cucina.Ipresenteràalcuni vasetti di almacenamentu di cucina per risponde à tutte e necessità di u almacenamentu di a cucina, mentre chì rende a mo cucina più bella è cunfortu.

Questucontenitore multifunzionale sigillatu per u almacenamentu di l'alimentupò cuntene 700ml, 1.3L, 1.9L, 2.4L quattru specificazioni ponu esse cumminati à vuluntà, pudete puru sceglie direttamente a cumminazzioni di l'affari cù u settore.Fighjate da u pacchettu solu hè assai high-class, ognunucisterna di plasticahè un imballaggio indipendente, l'internu hè l'usu di sacchetti di plastica per prutegge, assicuratevi cumplettamente a pulizia di u cisterna di almacenamento.

O1CN01EtQmb92DVGSyjeiZO_!!2214057868614-0-cib

Quandu pigliate u vasu, pare assai texturizatu.A buttiglia hè fatta di resina AS di qualità alimentaria, chì hè resistente à l'oliu è faciule da pulisce, mentre chì assicurendu un usu sanu, Paragunatu à i materiali cumuni PP è PET, stu tank di almacenamentu hà una permeabilità megliu, cum'è s'ellu hà a listessa texture cum'è avanzata. vetru, cusì hè chjaru à un sguardu ciò chì l'alimentu hè almacenatu in l'internu.

Cum'è a casa di u risu Negru, i lacrimi di Job, fagioli mungo è altri ingredienti, s'ellu si mette in un saccu di plastica hè particularmente faciule di sparghje, è l'ambiente di cucina umitu hè ancu faciule di muffa, mette inserbatoi di stoccaggio sigillatiùn averà micca un tali prublema.I tanki di almacenamento di 700 ml sò ideali per picculi quantità di ingredienti, cum'è u salinu è u zuccheru.

O1CN01tbr4nn1bVlMK4PmsB_!!3050473471

A pignatta media di 1300 ml hè adattata per almacenà noci, tè, frutti secchi, tagliatelle di farfalla è altri ingredienti.

Cum'è 1900ml grande lattina adattata per popcorn, frutta, almacenamentu di verdura, pò esse serratura cumplettamente a prova di umidità fresca.Un extra-large di 2.400 millilitri pò almacenà a listessa quantità di risu, circa 3 kilogrammi di risu, o longu strisce di pasta.

Ciò chì pare un miss faciulein uA cucina cù l'aiutu di vasetti sigillati, l'ingredienti sò prutetti megliu, vasetti trasparenti trasparenti è ancu u culore di l'ingredienti sò megliu.

U tank regulare pò fà un bonu usu di u spaziu di almacenamentu di l'armadiu, ùn perderà micca spaziu internu supplementu.

Stu tipu di cisterna di almacenamentu pò micca solu imballà merchenzie secche, ma pò ancu imballà acqua o succhi di frutta è bevande.Per via di a so bona sigillatura, ancu s'è u tank invertitu ùn ci sarà micca un flussu di liquidu fora, cusì u sigillu hè assai bonu.

Risolviu u prublema di almacenà è guardà i prudutti secchi, cum'è noci è grani misti in a mo casa.Pò mantene l'ingredienti alluntanati da l'ambiente esternu, impediscenu efficacemente l'alimentu da l'insetti umidi, megliu fà un serratura à prova di umidità fresca.Sì avete u listessu almacenamentu di ingredienti cum'è mè, ma ancu più texture di u cisterna di almacenamentu multifunzione, questu ùn vi dispiace micca!

11920973315_2114395713


Tempu di post: 29-06-2022