Avete veramente frutti in una buttiglia di sucu?Imballaggio classicu di succhi d'aspettu altu da sparte

"WYSIWYG" pò sempre purtà un sensu di sicurità, in a selezzione di un pruduttu, spessu vulemu sapè prima di l'acquistu à a fine di quale tipu, ma l'imballu trasparente hè spessu un pocu monotonu.

In questu numeru, vi purteremu quattru prudutti di imballaggio WYSIWYG JUICE!Cum'è u fruttu ammucciatu in a buttiglia, intuitive ma senza perde u sensu di bellezza !Appellu di u produttu, Max!

Per u suchju frescu, in più di l'imballu trasparenti simplice, ma ancu attraversu quale u disignu di imballaggio rumanzu per riflette vivamente u sucu frescu hè pressatu?Squeeze & Fresh hà a so risposta.Questa hè una spezia di tazza di sucu chì pò fà vi sentu cum'è s'ellu vi piace mentre stringhje u sucu.

Oghje, l'interattività di e commodities hè diventata un putente vantaghju cumpetitivu in u mercatu.Squeeze & Fresh faci un bon usu di sta interattività.L'etichetta di a Juice Cup hè simplice ma piena di vitalità.A cumminazzioni perfetta di l'etichetta è u tipu di sucu rende u zuccu frescu più eccezziunale.Quandu l'utilicemu, pudemu sentu chì a polpa diventa di menu in menu mentre l'avemu beie, chì ci fa sentu più impegnati, è u nostru umore serà migliuratu da questu unicu imballaggio frescu.

O1CN01wHvLQY1EA1TSBbMLh_!!2206430300310-0-cib

Puderà esse una forma più diretta è attrattiva di cuncepimentu di imballaggio cà solu mette u fruttu sanu in a buttiglia?Pure imprime a polpa succulente direttamente nantu à ubuttiglia di sucu di plastica, è cù u culore solidu di u fruttu, u sucu è u pacchettu parenu mischjà in una sola, è a polpa pare chì float direttamente in l'internu.In u visuale nantu à u cunsumadore hà sottolineatu e caratteristiche naturali di u pruduttu frescu spressu.

 

L'etichetta simplice, u culore solidu còmode è u disignu di buttiglia fluida dà à stu pruduttu un sensu di u so propiu avanzatu, micca solu capace di distinguersi da i numerosi prudutti nantu à i scaffali di i magazzini, pò ancu esse un pezzu d'arti per decorate una stanza.

O1CN017ybxwJ1Lj13qyTrwg_!!2212292661334-0-cib


Tempu di post: 09-09-2022